„Вещам не зная истинной цены, Ужель ты создан Богом для войны?
Послушай, обладатель жизни краткой, Ужель тебе сражения нужны?“'
Рудаки
Меню на сайта
Категории на сайта
Статии [41]
Времето
Firefox теми
firefox

Over 300,000 designs to personalize your browser! Move your mouse over a Background Theme to try it on. Start exploring
Препоръчани
  • Кибератаки
  • CERT
  • ДАНС
  • ФСТЭК
  • МВнР
  • Айкидо тренировки Варна
  • Онлайн потребители

    Всичко онлайн: 1
    Гости: 1
    Потребители: 0

    Успешен имейл маркетинг

    Имейл маркетингът е от голямо значение за привличането и задържането на клиенти за една фирма, кои са основните неща, които не би трябвало да правите, за да бъде успешен:


    1. Избягвайте дълги и неясни заглавия. Най-важният елемент,тъй като получателите виждат първо него при отваряне на електронната поща.


    2. Избягвайте да изпращате поща без "призив за действие". Това е друг важен аспект, писмото ви винаги трябва да включва призив за някакво действие, например предлагане на нови продукти, представяне на определени продукти, полезни съвети и т.н.Особено по време на празниците може да бъде призив за купуване на подходящ продукт за лично ползване или за подарък за любим човек.

     
    3. Избягвайте да изпращате писма без връзка за отписване от получаването им. Така ще изградите база от желани клиенти, които са ви се доверили, и в същото време ще ви помогне да почистите вашата база от излишни данни.


    4. Избягвайте да изпращате имейли, без ГАРАНЦИЯ ЗА КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ/поверителност. Така получателите ще видят, че могат да ви се доверят свободно и да споделят личните си мнения с вас. Защита на личните данни включва всички данни за вашия получател. Много фирми изпращат писма общо на всички получатели, като разкриват имейлите на всичките клиенти и партньори пред всички, много погрешна стъпка. Как ще се почуствате вие, когато получите поздрав от един към много получатели? Точно като един от многото. За да се почуства клиентът специален трябва лично и поименно да се обърнете към него.

     
    5. Избягвайте да изпращате имейли, без ясна информация за контакт. Имейлът трябва да има ясна информация за контакт с валиден имейл адрес и телефон. Името на фирмата трябва винаги да се поставя така, че да бъдe видимо и леснодостъпно/ако е връзка към сайта на фирмата/ от получателя.
     

    6. Избягвайте да изпращате скучни и статични имейли. Ако наистина искате да направите УСПЕШЕН имейл маркетинг, тогава трябва да се концентрирате върху това,че пощата ви трябва да бъде интересна, а също е нужно и да изберете сигурен доставчик на email-услуги, който ще е в състояние да ви предостави най-доброто обслужване на пазара.


    7. Избягвайте да изпращате писма без обратен линк към вашия сайт. Винаги изпращайте имейл най-малко с един обратен линк към вашия бизнес сайт, това ще помогне за увеличаване на онлайн трафика.


    8. Избягвайте да изпращате писма, базирайки се на количеството, а не на качеството. Качеството има по-голямо значение. По-добре да изпратите 5000 писма на подходящите потенциални клиенти и да получите 50% резултат от посещения, от покупки и т.н., отколкото да изпратите 10 000 писма, от които да получите 10%.



    Category: Статии | Added by: pccomps (06-Ян-2013)
    Views: 686
    Only registered users can add comments.
    [ Sign Up | Log In ]
    Вход
    Търсачка
    Фаворит
    Валута
    BGN/EUR CHARTS » More
    Пазете Земята

    Пазете Земята!
    Това, което оставяте след себе си ще е това, което ще видите пред себе си!
    QR-Сканиране
    Copyright MyCorp © 2024