Main My profile Registration Log out Login
...
Вторник
17.9.2019
14.00.03
Добре дошли Guest | RSS LoginRegistrationMain
Меню на сайта
Категории
Статии [35]
Време
Връзки
  • Създайте собствен сайт
  • Безплатни онлайн игри
  • Видео уроци
  • Всички HTML тагове
  • Приставки за браузъри
  • Айкидо тренировки Варна
  • Firefox
    firefox

    Over 300,000 designs to personalize your browser! Move your mouse over a Background Theme to try it on. Start exploring
    Парола
    Репутация
    computerspc.ucoz.com Webutation
    Статистики

    Всичко онлайн: 1
    Гости: 1
    Потребители: 0
    Начало » Статии » Статии

    Успешен имейл маркетинг

    Имейл маркетингът е от голямо значение за привличането и задържането на клиенти за една фирма, кои са основните неща, които не би трябвало да правите, за да бъде успешен:


    1. Избягвайте дълги и неясни заглавия. Най-важният елемент,тъй като получателите виждат първо него при отваряне на електронната поща.


    2. Избягвайте да изпращате поща без "призив за действие". Това е друг важен аспект, писмото ви винаги трябва да включва призив за някакво действие, например предлагане на нови продукти, представяне на определени продукти, полезни съвети и т.н.Особено по време на празниците може да бъде призив за купуване на подходящ продукт за лично ползване или за подарък за любим човек.

     
    3. Избягвайте да изпращате писма без връзка за отписване от получаването им. Така ще изградите база от желани клиенти, които са ви се доверили, и в същото време ще ви помогне да почистите вашата база от излишни данни.


    4. Избягвайте да изпращате имейли, без ГАРАНЦИЯ ЗА КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ/поверителност. Така получателите ще видят, че могат да ви се доверят свободно и да споделят личните си мнения с вас. Защита на личните данни включва всички данни за вашия получател. Много фирми изпращат писма общо на всички получатели, като разкриват имейлите на всичките клиенти и партньори пред всички, много погрешна стъпка. Как ще се почуствате вие, когато получите поздрав от един към много получатели? Точно като един от многото. За да се почуства клиентът специален трябва лично и поименно да се обърнете към него.

     
    5. Избягвайте да изпращате имейли, без ясна информация за контакт. Имейлът трябва да има ясна информация за контакт с валиден имейл адрес и телефон. Името на фирмата трябва винаги да се поставя така, че да бъдe видимо и леснодостъпно/ако е връзка към сайта на фирмата/ от получателя.
     

    6. Избягвайте да изпращате скучни и статични имейли. Ако наистина искате да направите УСПЕШЕН имейл маркетинг, тогава трябва да се концентрирате върху това,че пощата ви трябва да бъде интересна, а също е нужно и да изберете сигурен доставчик на email-услуги, който ще е в състояние да ви предостави най-доброто обслужване на пазара.


    7. Избягвайте да изпращате писма без обратен линк към вашия сайт. Винаги изпращайте имейл най-малко с един обратен линк към вашия бизнес сайт, това ще помогне за увеличаване на онлайн трафика.


    8. Избягвайте да изпращате писма, базирайки се на количеството, а не на качеството. Качеството има по-голямо значение. По-добре да изпратите 5000 писма на подходящите потенциални клиенти и да получите 50% резултат от посещения, от покупки и т.н., отколкото да изпратите 10 000 писма, от които да получите 10%.



    Категория: Статии | Създадено от: pccomps (06-Ян-2013)
    Views: 503
    Само регистрирани потребители могат да коментират.
    [ Регистрация | Влизане ]
    Търсене
    Фаворит
    Информация
    <a href="http://www.mt5.com/">Forex Portal</a>
    Форум
    "Guests" are not permitted to view this module.
    Пазете Земята


    Copyright Computers&Software© 2019

    Поддръжка
    Криейтив Комънс
    ***Computers&Software e създаден от МСА и ползва Creative Commons лиценз 2.5 за България. ***