„Вещам не зная истинной цены, Ужель ты создан Богом для войны?
Послушай, обладатель жизни краткой, Ужель тебе сражения нужны?“'
Рудаки
Меню на сайта
Категории на сайта
Брандове [126]
Производители в бранш компютри, техника, софтуер
Драйвери [1]
Софтуер [42]
ТВ онлайн [4]
Новини и музика от тв онлайн
Спорт [1]
Уеб Камери [2]
Видеонаблюдение
Маршрути и разстояния [1]
Изчисляване на разстояние
Фотошоп [1]
Онлайн фотошоп
Фото редактор [10]
Експресен онлайн редактор на изображения
Анимирано изображение онлайн [2]
Създайте собствено анимирано изображение онлайн в GIF формат
Водно отражение на снимка [1]
Направета онлайн водно отражение на ваше изображение
Лого и бутони за сайт онлайн [2]
Направете онлайн вашите лого и бутони
Банер [1]
Направете си банер онлайн
Анимирани и комикс герои - рисуване онлайн [0]
Уроци и рисуване на анимирани и комикс герои
Релаксиране онлайн [4]
Изберете звуци и снимки за релаксиране
Създаване на календар, визитки, пликове [1]
Карта на земетресения [1]
Земетресения
Времето
Firefox теми
Firefox

Over 300,000 designs to personalize your browser! Move your mouse over a Background Theme to try it on. Start exploring
Препоръчани
  • Кибератаки
  • CERT
  • ДАНС
  • ФСТЭК
  • МВнР
  • Айкидо тренировки Варна
  • Онлайн потребители

    Всичко онлайн: 1
    Гости: 1
    Потребители: 0

    Sony Corporation
    12-Дек-2012, 21.46.42

                  

                                                        Sony Corporation

    Слоган: make.belive
    Основателите на много световно известни компании почти винаги са били двама мъже, единият от които е талантлив инженер, а другият добре ориентиран в света на бизнеса. Sony не прави изключение.Историята й започва през 1946 г. в Япония, която започнала да се възражда след пораженията отпотресаващата Втора Световна война. В частично разрушения търговски център Nihonbashi, който оцелява като по чудо след бомбените атаки над Токио, младият инженер Masaru Ibuka открива работилница за ремонт на различно електрооборудване и електроника. След време той и негов стар приятел Akio Morita откриват в същото помещение офис за новата компания, която получава дългото название  Tokyo Telecommunications Research Institute със съкратено наименование 
    Totsuko. Година по-късно те се преместват в нов офис подобен на стария, който вече бил наречен главен офис. Първата им разработка била приставка за радиоприемници, която давала възможност да се приемат сигнали от други страни. Този продукт не се търсел толкова много, но пък им позволил да се задържат на повърхността и да натрупат достатъчно стартов капитал. Необходимо било да  се разработят различни видове продукти, които да бъдат по-приложими в ежедневието. Успехът на компанията идва през септември 1949 г., когато бил създаден първият в Япония магнитофон - грозна масивна кутия използваща ролки с диаметър 25 см, наречен Type G.

    Магнитофон Type G
    Магнитофон Type G

    Основателите били наясно с важността от създаването на не само качествени продукти, но и на красива марка, с която да излязат на световния пазар. Така през 1950 г. се ражда марката Sony - от латинската дума «Sonus» («звук"). Думата била лесна за запомняне и уникална. През 1955 г. е официално одобрено новото лого и представен първият продукт под новата марка - транзисторен радиоприемник TR-55. Успехът на този приемник определил и успеха на марката. Следващият модел бил първият мини-приемник TR-63, чиято цена била обратнопропорционална на размера, без комерсиален успех.
    През 1958 г. компанията официално променя името си на Sony Corporation. В бъдеще компанията се фокусира върху две неща - иновации и красиви марки. Фирмата разполага с голямо разнообразие от марки. Сред тях са световно известните (Trinitron, VAIO, PlayStation, Walkman, BRAVIA ®, Cyber-shot, Cliе), и тези, които са известни само на специалистите.
    През втората половина на двадесети век се бележи нещо като"златен период" за SONY. Компанията успешно усвоява нови пазарни сегменти. Появяват се много и уникални устройства и разработки, аналози на които скоро конкурентите не биха могли да създадат.
    Днес ситуацията при SONY не е толкова впечатляваща както в миналото й. Може да се каже, че сложната структура, която постепенно придобила, не й позволявала да реагира бързо и адекватно на пазарните тенденции. Негативна роля изиграла и политиката й за налагане на собствен стандарт. Компанията, която винаги била считана за една от най-иновативните, внезапно престанала да успява да реагира на техническите изисквания на пазара. В резултат на това, водещите й позиции в много направления били загубени - портативни плеъри(сега гордо триумфира Apple), телевизори (Samsung), игрови приставки   (Nintendo). Неуспешен се оказва и алиансът с шведската компания Ericsson, брендът Sony-Ericsson 
    не могъл да окаже необходимото влияние на пазара и да разбие конкурентите си Nokia, Samsung, LG, HTC, Apple. Главният конкурент неочаквано се оказал южнокорейският конгломерат Samsung, който надминавал японците в много направления.Фактът, който не отчели SONY бил, че потребителите вече се интересували не от известната марка, а от високата функционалност на продуктите, дори и в някой случаи тя да е за сметка на качеството. Малко са вече хората, които са склонни да си плащат крупни суми заради известна марка.  SonyStyle загубила своята привлекателност, въпреки, че не е окончателно избледняла все още.Linus Torvalds, създателят на Линукс операционната система, предсказал велико бъдеще на Sony, в своята книга "Just for fun" написана през 90 години на миналия век. Предсказанието не се сбъднало.
    На 16 февруари 2012 г. японският производител официално обявява кончината на съдружието си с Ericsson и преименува марката на телефоните си в Sony Mobile. 

    Седалището на фирмата се намира в Токио, Япония.  Sony Group е сложна структура от множество подразделения и дъщерни компании. Контрольорът на компаниите се явява Sony Corporation.Основна сфера на производство - електроника, но забележителна роля компанията играе  и в масмедията, занимавайки се с радио, телевизия и производство на кинофилми.

    Интересни факти:
    През 1946 г., основният доход на младата компания бил от производството на възглавници с електрическо отопление, които се продавали под името на марката Ginza Heating Company. Причината за появата на тази марка е анекдотична - двамата основатели не били съвършено уверени в качеството на продукцията и решили да използват друго наименование, което в случай на провал не би навлякло проблеми на основното и репутацията на фирмата нямало да бъде нарушена, която започвала да стъпва на краката си. Тези възглавници нямали кой знае какъв успех.
    * * * * * * * * * *
    Следващата история за своето време вдигнала много шум в Интернет. Това се случило през май 2007 г.
    във Финландия. Потребител на апаратура Sony поръчал от неин сервизен център един обикновен крепежен винт. Поръчката била изпълнена бързо и била изчислена сума за заплащане от 62 евро. С две думи цената на опаковката била 700% от себестойността на винта. Пострадалият, за в бъдеще не желаел повече никаква техника с марката SONY.


                                                                                            Сайт: http://www.sony.net/




    Category: Брандове | Added by: pccomps
    Views: 581 | Downloads: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Sign Up | Log In ]
    Вход
    Търсачка
    Фаворит
    Валута
    BGN/EUR CHARTS » More
    Пазете Земята

    Пазете Земята!
    Това, което оставяте след себе си ще е това, което ще видите пред себе си!
    QR-Сканиране
    Copyright MyCorp © 2024